نماد اعتماد علی کالا

چند روش برای بررسی و اعتماد به علی کالا وجود دارد که در پایین ذکر شده است.

حضور علی کالا به عنوان یک فروشگاه تخصصی فعال در حوزه مادر و کودک در نمایشگاه بین المللی سال ۱۴۰۰ یکی دیگر از افتخارات این مجموعه می باشد. این حضور نشان دهنده اعتبار و قدرت فروشگاه علی کالا می باشد.
نمایشگاه بین المللی مادر و کودک را به اختصار MBC می نامند و هر ساله شرکت ها و تولیدی های معتبر کشور در این حوزه در تهران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرد هم می آیند و به معرفی محصولات خود می پردازند.

برای مشاهده معرفی علی کالا در سایت نمایشگاه بین المللی اینجا بزنید

علی کالا از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این حوزه شروع کرده است . فروشگاه علی کالا به وسعت یک پاساژ ۷۰۰ متری یا یک هایپر بزرگ در شهر تهران می باشد ( برای مشاهده آدرس فروشگاه اینجا بزنید) و علاوه بر فروش حضوری بصورت اینترنتی در حال فعالیت می باشد.

لوح تقدیر برای حضور علی کالا در نمایشگاه تخصصی مادر و کودک

۱- نماد اعتماد الکترونیکی

کسب و کار علی کالا در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.(در حال حاضر خود سایت علی کالا به دلایل فنی نماد اعتماد آن برداشته شده است و می توانید از سایت دوم یعنی از مامی سایت به آدرس Momysite.ir با اعتماد کامل خرید کنید)
برای تایید صلاحیت فروشگاه علی کالا (یا مامی سایت ) روی تصویر زیر و یا اینجا بزنید. تا به سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد شوید و اعتبار را از آنجا بررسی کنید.

نماد اعتماد علی کالا

توضیح بیشتر در رابطه با نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود. نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر می‌گردد.

نکاتی در مورد نماد الکترونیکی

دقت کنید که این وقتی بر روی این نماد قرار می‌گیرید قابلیت کلیک شدن را داشته باشد و بعد از کلیک بر روی آن بایست بتوانید داخل سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک بشوید که با آدرس اینترنتی www.enamad.ir شناخته می‌شود و می‌توانید در این سایت سایت‌های با مجوز رسمی این مرکز را ببینید.

[jwp-video n=”1″]

۲- مراجعه به سایت اداره پست جمهوری اسلامی

شما می توانید از طریق صفحه پیگیری سفارش ها که در سایت علی کالا قرار داده شده است کدهای رهگیری مرسولات پست شده را که در روزهای فرد در این صفحه قرار داده می شوند را در سایت پست بررسی کنید و در آنجا متوجه خواهید شد که از طرف فروشگاه علی کالا به (اسم علی کالا یا آقای علی محمدی) در اداره پست کالا در حال ارسال است.


برای مشاهده صفحه پیگیری سفارش ها اینجا بزنید.

۳- مراجعه به پیج اینستاگرام علی کالا

با مراجعه به پیج اینستاگرام علی کالا می توانید از فیلم ها و عکس های داخل فروشگاه دیدن کنید. در هایلایت ها نظرات کاربران قرار داده شده است. می توانید فیلم فروشگاه بزرگ علی کالا به وسعت ۷۰۰ متر را مشاهده کرده و با اطمینان خاطر از ما خرید کنید.

برای ورود به پیچ اینستاگرام علی کالا اینجا بزنید
پست فیلم معرفی کوتاه از داخل فروشگاه علی کالا در اینستاگرام را اینجا ببینید

۴- مراجعه به سایت ترب

برای مشاهده اینجا بزنید

۵- مراجعه به سایت دیجی کالا

۶- مراجعه به سایت آپارات علی کالا

برای ورود به پیچ آپارات علی کالا اینجا بزنید

دیگه چی دوست دارید براتون رو کنیم

راه آخر و بهتر برای افرادی که خیلی سخت اعتماد می کنند مراجعه به خود فروشگاه علی کالا است که بهترین راه برای شناخت ماست. (برای مشاهده آدرس اینجا بزنید)